איך למכור 100 פריטים ביום ב-eBay

מכירת 100 פריטים ביום היא פנטזיה עבור רוב המוכרים ב-eBay, אך עם התודעה הנכונה ומאמן מתאים – מטרה זו היא לגמרי מביאה. במאמר זה, נדון על שתי שיטות חשובות שניתן להשתמש בהן כדי להגביר את עסק המזון ב-eBay שלך ולמכור עד 100 פריטים בכל יום. כל אחת מהשיטות הללו תהיה להן יתרונות וחסרונות משלהן שעליך לשקול בעת החידוש בפועל.

 

סרטון קשור

 

שיטה 1: התמקדות באיכות

שוק המזון ב-eBay הוא שוק תחרותי מאוד, ללא קשר לקטגוריה. כדי להתבלט, עליך להבחין את חנות ה-eBay שלך והמוצרים שלך מאחרים.

עליך למצוא מוצרים בנישות עם צורך גבוה וליצור ערך מוסף. כותרות טובות יותר, תמונות, חבילות מוצרים או כל פתרון מכירה ייחודי (USP) יעזרו לחנות המזון ולמוצר שלך להתבלט בים של מוכרים שמוכרים אותו דבר באותו אופן. הצעת מכירה ייחודית או נקודת מכירה ייחודית הם יתרונות שמציעה החנות שלך ושהם עושים אותך בחירה טובה יותר בהשוואה למתחריך.

הצעה ייחודית זו תאפשר לחנות שלך לדירוג גבוה, ליצור המון תנועה לדפי המוצרים שלך ולעזור לך לבצע עוד מכירות ב-eBay.

מוכרים חדשים ב-eBay לעיתים טועים בשגיאה לרשום כל פריט אפשרי בנישה מסוימת, ללא תלות באיכות או הפופולריות של הפריט, רק במטרה למכור יותר. עם זאת, תוצאת זה היא רק הגברת העמלות וברוב המקרים – ביקורות גרועות מצד הקונים. על ידי התמקדות באיכות המוצרים בחנות שלך, תספק לך פחות פריטים עם צורך גבוה יותר ומכירות טובות יותר.

לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרים משומשים, בלתי אפשרי לדעת כל פגם או טעות במוצר. אך עליך תמיד לנסות ככל האפשר לבדוק את המוצר שאתה מוכר ב-eBay. וודא שהוא במצב טוב ושהוא יחזוק בצורה טובה לאורך זמן.

כדי להדגים לך כיצד לעשות זאת, אנו נשתמש ב־Zik Analytics כדי למצוא מוצרים בנישה עם צורך גבוה ומרחב ליצירתיות, שיאפשרו לך להתחרות במתחרים. תוכל להשיג זאת בעזרת מספר שיטות, כמו חקירת קטגוריה, חקירת מתחרים או פשוט על ידי הסתכלות על הפריטים הנמכרים ביותר בשני הימים האחרונים. כל שיטה שתבחר, יהיה עדיף שתבחר בפריטים פשוטים, לא מותגיים עם מספר מעט של תקנים. זה יאפשר לך מרחב רב ליצירתיות.

מוצר דרוש במידה ויחידת מתחרה נמוכה עם Zik

דוגמה מעשית

בדוגמה זו, אנו בוחרים בתרמיל לגברים עם 368 מכירות ומחיר של 10.95 דולר. לאחר מכן, נוכל לפתוח את כלי המחקר על מוצרים ולבחור מיקום משלוח.

בחירת המיקום שלך

 

לאחר מכן, אנו מכניסים “תרמיל” לכרטיסיית החיפוש ולוחצים על כפתור החיפוש. ממתינים להשלמת החיפוש. לתרמילים, יש יעד תקופת מכירה של 4215%, הכנסות מכירה כוללות של 85,075 דולר ושיעור המוצלח של מודעות שנמכרות של 83%.

תוך כדי ניתוח המידע בלוח הבקרה של Zik Analytics

 

שוק הנישה הזו גם ייחודי מאוד ואין כאן מוכר אחד ששולט בו. כאשר אנו מביטים במודעות דומות אחרות ב-eBay, אנו רואים המון מוצרים עם שוני בגדלים וסגנונות. יש תרמילים טקטיים, תרמילים נשיאה, תרמילים עמידים למים וכו’. חשוב להביט בקריטיות במודעות אלו ולגלות אילו מאפיינים הם לא מבצעים ומה אתה יכול לעשות בצורה אחרת.

עכשיו, אנו זקוקים להצעה מכירה ייחודית שתגרום לקונים לעצור במודעה שלנו בתוצאות החיפוש ב-eBay. בעיון בכל המודעות שנמכרו, אנו רואים שאף אחת מהמודעות הנמכרות ביותר לא מבצעת חבילות. מכיוון זה, חשבנו שנוכל להבדיל על ידי הוספת חבילה, לדוגמה תרמיל ומכסה גשם.

אתה יכול להיכנס לאתר הספק שלך, אמזון, אליאקספרס וכדומה, ולחפש מוצרים דומים. המטרה שלנו היא ליצור חבילת מוצר או מודעה מרובת תצורה. לכן, נוכל לבחור במודעה מרובת תצורה שמשלבת תיקי טקטי, תיקים צבאיים ומכסה גשם, הכול במודעה אחת כדי להציע את הרבה הרבה ערך ללקוחות ולהבחין מהמתחרים.

דוגמה למוצר רווחי

 

באמצעות השיטה הזו ועל ידי היות יצירתי ככל האפשר, אנו יכולים ליצור בקלות 100 מכירות מקוונות ביום.

יתרונות של שיטה זו

  • דמי הסחר ב-eBay נמוכים יותר כתוצאה ממספר פריטים פחות.
  • הוצאות המכירה הכוללות שלך הן גם נמוכות יותר מאחר ואתה משלם פחות עבור תוכנה, אחסון, ניהול מלאי וכו’.
  • שיעורי תמיכה גבוהים יותר כתוצאה מיחס המודעות למכירות.

חסרונות של שיטה זו

  • מציאת מוצרים נוספים יכולה להיות מורכבת יותר מאחר ודורשת ידע מתקדם על אלגוריתם ה-eBay, תכונות המוצר וביקוש השוק.
  • זה יכול גם לקחת יותר זמן מאחר ותצטרך למיין את המוצרים כדי למצוא את מה שמתאים לחנות שלך.

שיטה 2 – מתמקדים בכמות

במקום להתמקד באיכות, אנחנו מתמקדים במכירת כמה שיותר יחידות. בשיטה זו, המטרה היא לרשום אלפי מוצרים ולמכור 100 פריטים או יותר בכל יום. האתגר כאן הוא למצוא מון מוצרים ששווים למכירה בחנות המקוונת שלך. על מנת לעשות זאת, נשתמש בכלי האוטומטי של ZIK Analytics.

התמקדות בכמות עם Zik Autopilot

 

 

ZIK Analytics מציעה מספר כלים שיכולים לעזור לך למצוא אלפי מוצרים בשניות, כמו הסורק המרובה והסורק המוניטין, אך כלי האוטומטי שלנו הוא הכי מתקדם והכי חזק. הכלי הזה מאפשר לך “ללחוץ על כפתור” ויציג לך מגוון רחב של מוצרים שמתחרים מוכרים ושאתה יכול לרשום כעת בחנות שלך. יש לזכור כי כלי האוטומטי כלול רק בתוכניות האנטרפרייז שלנו. לחץ כאן כדי לקבל מידע נוסף על תוכניות האנטרפרייז שלנו.

כדי להשתמש בכלי האוטומטי, פשוט עבור ללוח הבקרה שלך ב-Zik Analytics, לחץ על “Zik Pro” ובחר Autopilot. לאחר בחירת Autopilot, לחץ על New Scan. לאחר מכן, יתבקש ממך לבחור את המסננים שנדרשים לחיפוש שלך.

הפעלת סריקה עם Zik Autopilot

 

 

באמצעות מסנני הכלי של Zik Autopilot, אנחנו יכולים לראות מגוון מוצרים חמים לבחירה. בחר את השדות שם, ספק (בדוגמה נבחר AliExpress), טווח תאריכי מכירות, מספר מכירות מינימלי ומקסימלי ומחיר. לאחר מכן, תוכל ללחוץ על התחל סריקה ו-ZIK ירוץ דרך מסד הנתונים כדי למצוא מוצרים העונים על הקריטריונים שבחרת.

התחלת הסריקה

 

 

סריקת AliExpress הצליחה למצוא 2787 מוצרים תוך כמה שניות. לחיצה על התוצאה תוביל אותך לדף חדש בו תוכל לראות רשימת מוצרים, מאורגנת מהמוצרים הנמכרים ביותר עד המוצרים הפחות נמכרים.

השלב הבא הוא למצוא את המוצרים מ-AliExpress. באמצעות כלי ה-Item Finder, תוכל למצוא מוצרים ספציפיים שמעניינים אותך. כלי ה-Item Finder משתמש בטכנולוגיית זיהוי תמונה מתקדמת כדי למצוא מוצרים דומים למוצר שנבחר. באפשרותך לשמור אותם בתיקייה או לרשום אותם ב-eBay.

שמירת הרשומות שלך

 

יתרונות של שיטה זו

  • חוסך לך זמן ומאפשר לך להקדיש יותר זמן לצמיחת העסק שלך.
  • עוזר לך למצוא אלפי מוצרים.

חסרונות של שיטה זו

      • מאחר והמיקוד בכמות, קיימת אפשרות שתמצא מוצרים באיכות נמוכה יותר באמצעות שיטה זו.
      • עליך עדיין להתחרות עם מוכרים אחרים בנישה דרושה.

 

דרכים נוספות להגברת המכירות שלך ב-eBay

      1. רשום מוצרים בכל יום

האלגוריתם של eBay מטיב עם מוכרים שרושמים מוצרים חדשים בקביעות. רישומים חדשים מופיעים בתוצאות החיפוש ראשונים. רישומים ישנים פחות סביר שינמכרו.

לכן, דרך טובה לשדרג את הדירוג שלך ולהגביר את המכירות היא לרשום מוצרים בכל יום. בנוסף, תוכל לסיים חלק מהרישומים הקודמים שלך, לשדרג אותם מעט ולשחררם כרישומים חדשים.

      1. שליחה מהירה וחינם

משלוח הוא החלק החשוב ביותר בעסק שלך וזה מה שיפריד אותך מהמתחרים. עליך לשלוח במהירות, ביעילות ובזהירות כדי שהלקוח יקבל את הפריט במהירות ובמצב טוב. תוכל להציע משלוח חינם או להפחית את דמי המשלוח אם זה לא יפחית את שולי הרווח שלך.

אם ברצונך להרוויח הרבה כסף ב-eBay, עליך להיות מסוגל לסובב את משלוחיך במהירות. ככל שתוכל לשלוח מוצרים במהירות, תרווח כסף יותר גבוה, מכיוון שקונים פוטנציאליים נוטים לרכוש ממוכרים עם זמני משלוח מהירים.

להלן כמה שלבים ספציפיים לעזור לך להתכונן למשלוח במערכת גדולה:

    • השתמש בשירות משלוחים טוב שמספק אפשרויות מעקב מעולות וביטוח. שקול את האפשרויות השונות, כולל מהירות ומחיר.
    • ודא כי אתה משתמש באריזה נכונה להגנה ולאבטחה של המוצר. השתמש בחומר עטיפה בתוך כל קופסה – מצפים פוליאטילן עובדים היטב. אריזה נכונה חייבת למנוע נזק למוצר במהלך המשלוח.
    • ודא כי התווית שלך נכונה כך שאנשים יודעים מאיפה מגיע החבילה שלהם כאשר הם רואים אותה במדרגות הפתח.
    • וודא שיש לך את הכלים המתאימים לעבודה. אם אתה מתכוון למשלוח כמויות גדולות של פריטים, כדאי לוודא שכלי המשלוח שלך מצוידים במגבלות המתאימות. יהיה עליך להשיג משקל משלוחים ומדפסת תוויות למשקלים ותוויות מדויקות בהתאם.
  1. מצא אנשים אחרים לעזור

כשמדובר במכירה ב-eBay, כדאי לקבל עזרה מחבר או משפחה בכל שלב בתהליך. תוכל ללמד אותם איך לארוז ולשלוח פריטים. הם יכולים גם לעזור בשירות לקוחות ובמדיה חברתית. מציאת אנשים אחרים שיסייעו לך במילוי ההזמנות שלך ב-eBay יעזור לך למכור יותר ולהרוויח יותר רווח.

  1. השתמש במילות מפתח הנכונות

בעולם המכירות ב-eBay קיימים כמה גורמים שמשפיעים על המכירות, ובחירת מילות המפתח היא אחת מהן. אם אתה מוכר נעליים ב-eBay ואתה רוצה לקבל מחיר טוב עבורן, יש להשתמש במילות מפתח כמו “נעלי Nike Air Max” או “נעלי ריצה לגברים” במקום פשוט “Nike Air Max 95”. כך תגרום לרישומים שלך להופיע יותר בתוצאות החיפוש.

הרעיון הזה חל גם על ציון משוב טוב על הרשומות שלך. על ידי שימוש באותן מילות מפתח בתיאור ובתגיות הכותרת (הטקסט הראשון המוצג כשמישהו לוחץ על פריט), זה יקל על קונים פוטנציאליים למצוא את מה שהם מחפשים – ולכן הם יותר סבירים להשאיר משוב חיובי לאחר שרכשו ממך.

מרצדיק להזהיר, על ידי כך שלא להשתמש בשטיפת מילות מפתח, כלומר, השימוש במילות מפתח שאינן קשורות באופן ישיר למוצר. זה יגרום לענישה מצד eBay והרשומות שלך ירדו בתוצאות החיפוש.

  1. השתמש בתמונות איכותיות

תמונות מוצר איכותיות הן חלק חשוב במכירה ב-eBay. הן מסייעות להגביר את מספר המכירות ולהפחית את מספר ההחזרות מלקוחות לא מרוצים. יש לכלול לפחות תמונה מייצגת אחת עם כל רישום מוצר, אך ניתן להשתמש בעד 12 תמונות לרישום.

נדיב לא להשתמש בתמונות ממוקמות מראש או בתמונות מראש שאין להן קשר אמיתי לפריט. נסה להשתמש בתמונות שגודלן לפחות 500 פיקסלים בצד הארוך ולהתמקד בפריט שאתה מוכר.

  1. צא להיות מוכר מדורג מוביל

רישומים של מוכרים מדורגים כמובילים נראים יותר בתוצאות החיפוש ויש להם גם מספר יתרונות נוספים. סטטוס מוכר מדורג מוביל מוענק למוכרים שעמדו בקריטריוני eBay לשירות לקוחות מצוין.

קיימות כמה הנחיות שעליך לעקוב אחריהן כדי להפוך למוכר מדורג מוביל ב-eBay. עליך לפתוח חשבון ב-eBay שפעיל במשך 90 יום עם שיעור תקלות שווה או פחות מ-0.5% ושיעור שליחה מאוחרת שווה או פחות מ-3%, בנוסף לדרישות נוספות.

שאלות נפוצות

איך להתחיל במכירה ב-eBay?

כדי למכור ב-eBay כמתחיל, עליך:

  1. ליצור חשבון ב-eBay
  2. להגדיר את התשלומים בניהול eBay
  3. למלא את פרופיל המוכר שלך
  4. לבנות אמון בחשבון שלך
  5. להגדיר את מדיניות החנות שלך
  6. למצוא מוצרים רווחיים למכירה
  7. ליצור ולמטב את הרישום שלך עם עריכת SEO של eBay

 

באיזו כמות פריטים כדאי לרשום ב-eBay ביום?

ניתן לכוון ל-3-5 ימי רישום רצופים. כאשר יש לחנות מלאי מספיק, המחיר של הסחורה שתפרסם יוקדם על פני מספר הפריטים שתפרסם בכל יום.

איך אני מבצע מכירות יומיות ב-eBay?

  • בכל יום, הוסף פריטים נוספים לרשימה.
  • נסה קמפיין פרסום עבור רישומים ממומנים ב-eBay.
  • השתמש במילות מפתח כדי להגביר תעבורה.
  • משלוח מהיר וחינם תמיד זמין.
  • הישאר עם דירוגים חיוביים והימנע מדירוגים שליליים.
  • צא להיות מוכר מדורג מוביל ב-eBay.

מסקנה

למכור 100 פריטים ביום ב-eBay עשוי להיות קצת מרגיז בהתחלה, אך עם הזמן והכלים הנכונים בעבודה, תוכל להשיג זאת ולגדול את העסק שלך בקלות. ניתן להחליט להתמקד באיכות, בכמות, או בשני הצירים בו זמנית. המטרה העיקרית היא להגדיל את מספר הפריטים שמוכרים ולסייע בצמיחה מהירה של העסק.

אם ברצונך למצוא אלפי מוצרים רווחיים בעשרה פעמים מהר יותר, מדוע לא לפתוח חשבון אצלנו היום? כדי להתחיל, ניתן לקבל גישה לכל תוכנית שבחרת למשך 7 ימים בתשלום של רק 1 דולר.

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK