שישה טיפים להגברת דירוג המוכר שלך ב-eBay במהירות

שלום לך, חברי Zikkers!

כאשר אתה מתחיל את המסע שלך כמוכר או ספק נפילה ב-eBay, הדבר הראשון שאתה מתמקד בו הוא הרווחים והרווח הכולל שלך. ובצדק, להתבונן ברווחים שלך ובסך הכל הכנסות, במיוחד בזמן ההתחלה של חנות ה-eBay שלך, נותן לך תפיסה על היכולת הכלכלית של החנות שלך ועל ביצועיה הכוללים של מכירותיך.

 

עם זאת, יש משהו שאנחנו מאמינים שהוא יסודי להצלחתך כמוכר, שאנחנו רוצים שתכליל לפעילות היומית שלך, וזה יכול להביא את חנותך מ״עושה כמה מכירות״ לעסק דורש הכנסה מלאה ב-eBay שמבצע מכירות יומיות. זהו, להתמקד בשיפור דירוג המוכר שלך ב-eBay. במאמר הזה אנחנו נעסוק בשישה טיפים להגברת דירוג המוכר שלך במהירות בשנת 2023.

ניווט מהיר

צמצם משוב שלילי
התמקד במכירות “גבוהות”
טפל בכל התיקים
השתמש בתיאורי מוצר מדויקים
ספק שירות לקוחות מעולה
עיין בדירוג המוכר המפורט שלך

צפה: מדריך מהיר כיצד לשפר את דירוג המוכר שלי במהירות

 

מהם דירוגי המוכר באיביי?

אז מהם דירוגי המוכר באיביי וכיצד הם משפיעים עלי? להתחיל, דירוג המוכר שלך הוא בעצם דירוג המדורג שמחשבת על ידי איביי ומקנה לך אחת משלוש “רמות” אפשריות של מוכר. תוכל לראות את הדירוג המפורט שלך בלוח הבקרה שלך כמוכר באיביי.

החלק הזה חשוב מאחר שדירוג המשוב שלך כתוצאה מביצועי המכירה שלך בפועל יקבע בגדר דבר כמה וכמה פעמים חנותך תוצג בתוצאות החיפוש לקונים פוטנציאליים.

חשוב לציין, כי איביי מחשבת מחדש את הדירוג הזה ב-20 לכל חודש, אז אם אתה פתאום מוצא את דירוג המוכר שלך יורד – זה לא סוף העולם! בהתבסס על דירוג המשוב של איביי, ביצועי המכירה שלך ואיכות השירות שסיפקת, תוקצה לך לאחת מהרמות הבאות של מוכר:

😊 מוכר הטוב ביותר (Top-rated)

🙂 מעל הרמה הסטנדרטית (Above Standard)

😞 מתחת לרמה הסטנדרטית (Below Standard)

השגת תואר מוכר הטוב ביותר צריכה להיות המטרה אם אתה מתכנן להתחיל למכור בפלטפורמה. האם אתה רק מתחיל? אתה יכול לבדוק את המדריך האחרון שלנו על כיצד למכור באיביי למתחילים. אבל, אילו הצעדים הנדרשים שאתה יכול לנקוט כדי להפוך למוכר הטוב ביותר באמת? כמובן, Zik Analytics כאן לסייע לך. בדוק את 6 הטיפים המובילים שלנו להגברת דירוג המוכר שלך למטה.

 

טיפ 1: להפחית את התגובות השליליות

מעניין בראשונה, כמוכר באיביי אתה צריך להבין כיצד למזער ולהסיר תגובות שליליות. כעל סופק-שופר, תמיד קיימת סיכון לקבלת תגובות שליליות מפעם לפעם עקב זמן משלוח איטי או בעיות במלאי אחרות.

אנחנו יודעים שתגובות שליליות יכולות להתרחש מגירויים שונים, אך הדבר החשוב ביותר שאתה כמוכר צריך לדעת הוא שאתה בשליטה על הגדרת ציפיות הקונים שלך, וזה יכול לעזור למנוע תגובות שליליות.

 

כיצד להגיב לתגובות שליליות

 

how to reply to negative feed back

 

בתרחיש הזה, נניח שהקונה שלך השאיר לך תגובה נייטרלית או שלילית. הצעד הראשון החשוב הוא להגיב לתגובה של הקונה בפרופיל המשוב שלך עם משהו פשוט כמו:

אנו מצטערים על החוויה הפוגמת שחווית בחנות שלנו, ואנחנו רוצים להפוך אותה לטובה.

או משהו דומה לכך.

תגובת מענה מיידית למשוב השלילי מעידה לקונים העתידיים “אנחנו מתחשבים בחוויתך ואנחנו שואפים לשפר את שירותי הלקוחות שלנו באופן מתמשך”! דרך זו, אתה לא מנסה להסתיר בפעילות את המשוב השלילי ומכיר אותו כביקורת בונה.

 

האם עלי לבקש תיקון מ-eBay?

אחרי שהגבתם לביקורת השלילית, אנו ממליצים להימנע מלבקש תיקון מ-eBay כפתרון אחרון, משום שרוב המקרים אנחנו מעדיפים ש-eBay לא יתערער בעסקה ושלא תתרגש על חנות החנות שלך. זה נכון במיוחד אם אתה משווק באמצעות dropshipping.

 

הודעה לקונה שלך

במקום זאת, ניתן לשלוח הודעה ישירות לקונה שהשאיר את המשוב השלילי. כאן, ניתן להתנצל שוב על החוויה הרעה שגרמה להם להשאיר משוב שלילי וליידע אותם על הפעולות שניתן לעשות כדי לפצות להם, אולי אפילו החזר כספי או פטור מעלויות המשלוח. ברב המקרים, זה עשוי להוביל למשוב חיובי ולשיפור בדירוג המשוב שלך באייבי.

 

טיפ 2: התמקד במכירות “ברמה הגבוהה” כדי לקבל יותר משוב חיובי

הטיפ הבא הוא להתמקד במכירות “ברמה הגבוהה” כדי להגדיל את המשוב באייבי ולספק לקונה שלך חווית קניה חיובית. למה להתמקד במכירות ברמה הגבוהה? אנו מוצאים שסוגי המוצרים הללו הכי סבירים לגרור מאתרי מכירה תגובות מקונים. אבל, איך בדיוק זה עובד?

כדי לעשות זאת, עליך להשתמש בעוצמה של ZIK Analytics! מהאתר של ZIK, בחר במחקר מוצרים. בשורת החיפוש, תחפש מותג מסוים שאנחנו יודעים שיש לספקים מסוימים.

תוכל לבחור כל סוג של מותג או מוצר שתרצה. המטרה כאן היא למצוא פריטים שנמצאים בסוף טווח המחירים ושלא רק נמכרים הרבה.

לכן, תוכל לבחור כמה מהפריטים הללו ותסרוק כמה מהמוכרים אף כאשר אתה מחפש את הפריטים בסוף טווח המחירים. בעת חיפוש הפריטים הללו, יש לוודא גם כי המחיר הוא מעל 50 דולר.

כשאתה מוצא מוצר טוב שיש לו הרבה משוב, תוכל להניח בבטחה שהוספתו לחנות שלך תסייע לשפר את אחוז המשוב שלך. חשוב להבין שיתכן שתפסיד מעט כסף באסטרטגיה זו, אך אנחנו מסתפקים בכך שזהו בעצם רכישת המשוב החיובי שלך וזהו סוג של אסטרטגית הפסד מבוקר ושיש לה השפעות חיוביות אחרות על החנות שלך.

zik analytics trial

 

טיפ 3: טפל בכל התיקים באיביי

הטיפ הבא הוא לטפל בכל התיקים שלך בדרך הנכונה. דרך החשבון שלך באיביי, מרכז הפתרונות מציג לך את כל התיקים שלך, שיכולים להיות ביטולי הזמנות, בקשות קונים וסכסוכים. עליך לטפל בכל התיקים הללו.

 

כיצד להתמודד עם ביטולי הזמנות באיביי

how to deal with order cancelation

בואו נתמקד כעת בביטולי הזמנות. לפני הכל, עלינו לוודא כי אם אנחנו מבטלים הזמנות מסוימות, אנחנו עושים זאת מהסיבות הנכונות ואנחנו חייבים להודיע לקונים שלנו למה אנחנו מבטלים את ההזמנות המסוימות.

ביטול הזמנות חשוב לספקי הורדה, אך ביצועו בגלל סיכוי להפסד כספי לא יתקבל בצורה חיובית על ידי eBay. במקרה של ביטול הזמנה, עלינו לציין כמעט תמיד כי הסיבה לביטול היא שהקונה ביקש לבטל. יש עדיין צורך לתקשר עימם ישירות כדי לעודד את הקונים לא לרכוש את המוצר בקשר. פעולה זו יכולה להתבצע על ידי הצעת משלוח חינם, הנחות או סוגים אחרים של פיצויים על מנת לעודד אותם לבחור אפשרות אחרת.

 

איך להתמודד עם בקשות וסכסוכים ב-eBay

עלינו לעבור לקטע הקשור לבקשות ולסכסוכים בחשבון ה-eBay שלך ולהשתדרג לציון של אפס בכל הנוגע לנושא זה. אם יש לך כל פריטים על הדף הזה, יש לפעול בהם מיד. אתה רוצה לוודא שיש לך פתרונות שמתייחסים אל המוכר עבור כל המקרים, כדי ש-eBay לא תתערער! עשייה זו חשובה ביותר, מאחר שהיא משפיעה חזק על דירוג המוכר ב-eBay שלך.

טיפ 4: השתמש בתיאורים מדויקים של הפריט

tip 4

לאחר מכן, יש להתאים את תיאור הפריט כך שיתאר את המוצר בדיוק. מה זה אומר? הכנת תיאור המוצר שלך כמהיר ומידע ככל האפשר מבטיחה שהקונה יקבל את כל המידע מולו וזה מוביל להפחתת הסיכוי לקבלת משוב שלילי על החנות שלך ב-eBay.

תיאורים מדויקים ומידע פרטני אינם מושלמים בלי תמונות ברורות של המוצר עצמו. בסופו של דבר, זה ישאיר לקונים שאלות פחות בנוגע למוצר הספציפי הזה, או לכל מוצר אחר בעצם, שאתה מנסה למכור ב-eBay.

מדוע חלק זה חשוב מאוד? ובעיקר, חשוב עבור הקונים שלך. עליך להיות עם קשר מסוים עם הקונים כדי לעודד דירוג משוב חיובי ועסקאות חוזרות.

זה חשוב גם עבורך, כי זה בעצם חוסך זמן כאשר אתה נותן את כל המידע על הפריט הספציפי שאתה מוכר. זה מפחית שאלות והחזרות בשל הצפיות הלא ברורות לגבי המוצר.

אך בנוסף לכך, חלק מאוד חשוב בתמונה הזו של מדוע אנחנו מציינים את כל המידע הזה הוא מאחר ש-eBay רוצה שהקונים יהיו עם החוויה הטובה ביותר בשימוש באתר, ובצדק כך!

 

טיפ 5: ספק שירות לקוחות מעולה!

tip 5

כמכירנים ב-eBay, חייבים לספק את השירות הטוב ביותר ככל האפשר! הדבר החשוב ביותר שיש לנו כמכירנים ב-eBay הוא חלק תמיכת הלקוחות בדף ה-eBay שלך. אנחנו לא יכולים להדגיש דבר זה מספיק, אבל כמכירנים, זה חיוני שתענו על כל אחד מההודעות שאתם מקבלים, וכל זאת בדרך מהירה ויעילה כי אנחנו לא רוצים לקחת סיכון כלשהו עם זה.

להימנע מהגבלת הודעה יביא לקבלת משוב שלילי באופן אוטומטי וזה משהו שאנחנו רוצים להימנע ממנו בכל מחיר, ולכן כאשר אנחנו עונים על הודעות הלקוחות שלנו במהירות, אנחנו מעניקים להם את השירות הטוב ביותר.

אבל כאשר אנחנו מספקים את הכול ביכולתנו המלאה ואנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו להשאיר דירוגי מוכר מפורטים: אנחנו מספקים ללקוחות שלנו חוויית קנייה נהדרת!

טיפ 6: עיין בדירוג המוכר המפורט שלך

tip 6

seller ratingהדירוג המפורט של המוכר ב-eBay הוא פירוט של מידע חשוב כמו:
:

  • דיוק בתיאור הפריט
  • כמה מהר הפריט הגיע לקונה
  • האם הקונה חשב שדמי המשלוח והטיפול היו הוגנים
  • כמה טוב התקשרת עם הקונה

חשוב לסקור בקפידה את הנושאים האלה כדי לוודא שאינך מקבל דירוג נמוך בכל אחד מהם. אם אתה מזהה כי כן קורה, עליך לקחת צעדים כדי לתקן זאת, כגון הצעת משלוח חינם ככל האפשר ועקיבה אחר יתר הטיפים מ-1 עד 6 במדריך זה.

 

מחשבות סופיות

היות מוכר רווחי באיביי אינו שונה מהפעלת עסק פיזי. האופן שבו אתה מוכר באיביי משפיע ישירות על המוניטין שלך באונליין. בתקנות של איביי, המוניטין המקוון שלך הוא הדירוג שלך כמוכר. על כן, חשוב לעשות כל מה שביכולתך להגן ולשפר את הדירוג הזה. כפי שהצוות של Zik Analytics תמיד הדגיש, שירות לקוחות הוא היסוד להגשמת המטרה שלך לשפר את הדירוג הכולל שלך!

 

שאלות נפוצות

 

מה זה אומר להיות מוכר מדורג גבוה ב- eBay?

להיות מוכר מדורג גבוה אומר שאתה אחד מהמוכרים הטובים ביותר של eBay שמספקים שירות לקוחות איכותי יוצא דופן. כמו כן, עסק ה-eBay שלך עומד בדרישות המינימום למכירות עבור רמת המוכר הזו.

אם אתה חלק מאליפות ומבוקש מאוד בליגת המוכרים המדורגים הגבוהים, אתה זכאי גם ליתרונות המוצרים המדורגים הגבוהים, כל עוד אתה עומד בתנאי הרישום הנדרשים.

בנוסף, יש לך גם את הדירוג “טופ-סלר פלוס”! זה אומר שאתה זכאי להטבות הבאות:

  • החותם “טופ רייטד פלוס” יוצג בתוכן המשוב שלך ובתיאורי הפרטים של המוצרים שלך.
  • הנחה של 10% על דמי הפעולה התקניים שלך, כולל משלוחים ומסים.

 

האם ניתן להגביר את דירוג המוכר ב-eBay בצורה מהירה?

כן, זה אפשרי להעלות את דירוג המוכר שלך ב-eBay בצורה מהירה, מכיוון ש-eBay מחשב מחדש את דירוג המוכר שלך בכל חודש. תצטרך לפעול באופן חכם ומהיר ולקחת צעדים להפחתת המשוב השלילי והגברת המשוב החיובי כדי להעלות את הציונים הממוצעים שלך. יהיה גם עליך לוודא שאתה סוגר את כל התיקים ובכלל מספק חוויית לקוח יוצאת דופן.

 

מהו דירוג המוכר “מעל לסטנדרט” ב-eBay

להיות מוכר “מעל לסטנדרט” ב-eBay אומר שלקוחותיך משאירים גם משוב חיובי על החנות שלך, שאתה עומד בתקנות המינימום של eBay למוכרים, ושאתה טופל טוב ללקוחות שלך.

 

מה זה דירוג המוכר “מתחת לסטנדרט” ב-eBay

אם חנותך זקוקה ליותר משוב מ-eBay ואתה מתמודד עם קיום אחד או יותר מדרישות המינימום לאיכות שירות הלקוחות של eBay, תזכורת המשוב האוטומטית של eBay תכניס אותך כנראה לקטגוריה של מוכרים “מתחת לסטנדרט”, שאינה רעה.

 

מהו דירוג מוכר טוב?

דירוג מוכר טוב הוא הסטטוס המדורג ברמה הגבוהה ביותר, מה שמעניק לך יתרונות ייחודיים ומגביר את הביטחון של הלקוחות בכך שיש לך דירוג מוכר גבוה.

 

מהו דירוג מוכר רע?

דירוג מוכר רע תמיד הוא דירוג המוכר “מתחת לסטנדרט”. בעיקר משום שזה אומר שאתה לא עומד בדרישות המינימום לאיכות שירות ללקוחות. זה עשוי להביא לכך שהקונים יורדים מהרצון לקנות מהחנות שלך בגלל הדירוג הנמוך שלך כמוכר.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK