איביי דרופשיפינג: מדריך למתחילים לפתיחת עסק דרופשיפינג באיביי [Updated JUNE 2023]

אם חשבתם להקים עסק דרופשיפינג באיביי, אבל לא העזתם להתחיל בשל חוסר ידע או הבנה – המדריך הזה הוא בשבילכם. במדריך זה, אשתף אתכם בכל הטיפים, האסטרטגיות והקשיים שחוויתי באופן אישי כשהתחלתי את חנות הדרופשיפינג שלי באיביי והגעתי מ-$0 ל-$5,000 ברווח תוך 8 חודשים.

[הערה: מדריך זה עודכן להיות רלוונטי בשנת 2023]

 

צפו: מדריך דרופשיפינג באיביי לשנת 2023

 

תוכן עניינים

מה זה דרופשיפינג
באילו ספקים ניתן להשתמש לדרופשיפינג
מדיניות הדרופשיפינג של איביי
מה אתה צריך כדי להתחיל?
איך לבצע דרופשיפינג באיביי
שלב 1: פתח את חשבון האיביי שלך
שלב 2: פתח חשבון תשלומים מנוהלים באיביי
שלב 3: מחקר מוצרים באיביי
שלב 4: רישום המוצר שלך באיביי
שלב 5: מילוי הזמנת הדרופשיפינג שלך

 

מה זה דרופשיפינג

מה זה דרופשיפינג

 

דרופשיפינג היא שיטת מילוי הזמנות שבה חנות לא שומרת את המוצרים שהיא מוכרת במלאי. התהליך יכול להשתנות בין חנות לחנות, להלן מבט כללי של איך תהליך זה עובד.

  1. ראשית, הלקוח שלך מבצע הזמנה מהחנות שלך.
  2. לאחר מכן, אתה שולח את הפריט ללקוח מספק הדרופשיפינג שלך.
  3. הספק שלך שולח את הפריט ישירות ללקוח מבלי שתצטרך לטפל במוצר או אפילו במלאי.

 

אנו ניגע בכל אחד מהשלבים במאמר זה, אבל בעצם זה כל התהליך. אתה ממש מסוגל להקים עסק ללא השקעה, שבו אתה מוכר מוצרים ללקוחות בלי צורך לשמור מלאי, לטפל, לארוז או לשלוח את המוצרים בעצמך!

מהסיבות הללו, דרופשיפינג הופך לשיטה פופולרית עבור מוכרים חדשים שרוצים להיכנס לעולם המסחר האלקטרוני.

 

מהם הספקים המומלצים לדרופשיפינג באיביי

 

למען האמת, ישנם מספר ספקי דרופשיפינג שבהם אתה יכול להשתמש כדי להפוך שיטה זו להצלחה. לכל ספק יש יתרונות וחסרונות, על ידי ניסוי וטעייה תוכל לדעת איזה ספק הכי מתאים לך.

חשוב לציין, שלא כל הספקים האלו מצייתים למדיניות הדרופשיפינג של איביי, אולם ישנה תמיד יש דרך לגרום לכל אחד מהספקים האלה לעבוד – אתה רק צריך להבין איך לתקשר עם הלקוחות והספקים שלך כדי להימנע מסימון החשבון שלך על ידי איביי. כדאי לשים לב שבעוד שהמלצנו בעבר, ולפעמים עדיין ממליצים להשתמש באמזון כספק משלוחי הדרופשיפינג שלך באיביי במקרים מסוימים, אנו מעדיפים להשתמש באחרים ברשימה זו מכיוון שהם תואמים יותר למדיניות הדרופשיפינג של איביי. הרבה לקוחות איביי דיווחו על השעיית חשבונות כשהם משתמשים באמזון בצורה שגויה, אז אנחנו מעדיפים שמתחילים ימנעו משוק זה במידת האפשר.

 

למידע נוסף על זרימת המחירים מ-Amazon ל- eBay, ראה כאן.

למרות שזה עשוי להישמע מעט מרתיע, היכולת לעשות זאת בהצלחה תהיה ההבדל בין עסק מוצלח של דרופשיפינג לבין עסק כושל. בזכות היכולת למצוא פערים בשוק במקום שאחרים לא עושים זאת אני מצליח להתפרנס כדרופשיפר באיביי ולנהל עסק מצליח.

 

וולמארט

 

וולמארט לאיביי

וולמארט היא ספקית דרופשיפינג מקומית נהדרת לשימוש אם אתה מבצע דרופשיפינג בארה”ב. וולמארט מציעה מוצרי דרופשיפינג איכותיים ובמחיר סביר ויכולה לשלוח פריטים ללקוחות שלך במהירות. אתה יכול להגדיל את הרווח שלך על ידי ניצול אפשרויות המשלוח החינמי שלהם כשאתה מצטרף לוולמארט פלוס.

אנחנו אוהבים את וואלמרט כספק מכיוון שאנחנו יכולים לסמוך קצת יותר על זמני המשלוח. זה משהו שאיביי בוחנת די מקרוב, ולכן חשוב שיהיה ספק שמציע משלוח אמין.

 

הום דיפו

הום דיפו

 

 

בדומה לוואלמרט, הום דיפו מאפשרת לך יותר ביטחון בזמן ובאיכות המשלוח. כמו כן, בדומה לוואלמרט, הרווחים שלך לא יהיו גבוהים כמו שימוש בחלק מהספקים האחרים שיש להם זמן משלוח ארוך יותר כמו אלי אקספרס.

 

אלי אקספרסאלי אקספרס לאיביי

אלי אקספרס יכול לשמש כספק דרופשיפינג לכל העולם. הם מאפשרים לך לשלוח משלוחים למדינות כמו בריטניה ואוסטרליה, ומאפשרים רווחים גבוהים בהרבה.

הבעיה בשימוש באלי אקספרס כספק היא שזמני המשלוח יכולים להיות ארוכים למדי, תצטרך לנהל את ציפיות הלקוחות שלך על ידי קביעת מדיניות משלוח מדויקת.

הפשרה בין רווחים גבוהים יותר לזמני משלוח איטיים יותר היא משהו שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה משתמש באלי אקספרס כספק דרופשיפינג. מה שחשוב לציין הוא שאתה בהחלט יכול לגרום לאופציה הזו לעבוד, כל עוד אתה שומר בקפדנות על המדיניות שלך ומעדכן את הלקוחות שלך באופן קבוע כדי להבטיח שהם מודעים להתקדמות ההזמנה שלהם.

 

הרבור פרייט

הרבור פרייט

הם מבוססים בארה”ב, ואינם משמשים בדרך כלל כספקים. המשמעות היא שיש תחרות נמוכה בהרבה מאשר כשמשתמשים בספקים האחרים והידועים יותר.

 

זופלוס

7.זופלוס לאיביי

 

ספק זה משמש בדרך כלל לדרופשיפינג בבריטניה. זופלוס היא חנות מקוונת והם ספקים של מוצרי חיות מחמד ששולחים לכל רחבי בריטניה. אם אתה דרופשיפר בבריטניה, הם בחירה פנטסטית מכיוון שהם יאפשרו לך רווחים יפים עם זמני משלוח סבירים.

 

ספק סיטונאי

מלבד כל האמור לעיל, אתה יכול לחפש ספק סיטונאי שגם ייתן לך קצת יותר יתרון בשוק. הדבר החשוב כאן הוא שקשה יותר למצוא אותם וצריך קצת יותר מחקר, אבל ברגע שתצליח למצוא ספק סיטונאי שנוח לך לעבוד איתו – תוכל להרוויח רווחים יפים עם חנות הדרופשיפינג שלך.

 

מדיניות איביי בנושא דרופשיפינג

לאיביי יש עמדה תקיפה למדי בנוגע לדרופשיפינג. בעוד שהרבה אנשים מאמינים שאסור לעשות דרופשיפינג באיביי, זה לא בדיוק נכון. איביי כן מאפשרת בנסיבות מסויימות. לפי איביי, דרופשיפינג מותר אם אתה “ממלא הזמנות ישירות מספק סיטונאי”. אתה כמוכר אחראי ישירות לאספקת הפריט בזמן, ולטיפול ועיבוד החזרות.

אם אתה מנהל עסק דרופשיפינג באיביי, אתה יכול לשחק קצת עם המדיניות הזו – ולשלוח מקמעונאים ולא מסיטונאים. היכולת לנווט במדיניות זו ביעילות היא הסיבה שדרופשיפינג יכול להיות רווחי ביותר!

 

איך מתחילים

כל מה שאתה באמת צריך כדי להתחיל הוא מחשב עם גישה לאינטרנט. העלויות הכרוכות בהתחלה נמוכות ביותר בהשוואה לעסק מסורתי. אתה בעצם צריך רק:

 

אז בעצם אתה יכול להתחיל את העסק הזה עם כ-$130 בלבד, מה שהופך את ההוצאה לנמוכה ביותר.

 

איך לבצע דרופשיפינג באיביי

כעת נדבר על כל השלבים לפתיחת עסק דרופשיפינג באיביי.

 

שלב 1: פתח את חשבון האיביי שלך

 

הצעד הראשון שלך הוא פתיחת החשבון שלך באיביי

 

כדי לעשות זאת, נלחץ על הרשמה בפינה הימנית העליונה של איביי. אנו נמלא את כל פרטי הקשר שלנו כגון השם הפרטי, שם המשפחה ופרטי הסיסמה שלנו.

 

8.יצירת_חשבון_ebay

 

ודא שכל המידע שאתה מספק מדויק, כך שלא תהיה לך בעיה לקבל תשלום.

כשאתה פותח חנות חדשה באיביי, אתה מוגבל ל-10 פריטים. בגלל זה, תצטרך להיות בררן לגבי סוג המוצרים שאתה מפרסם בחנות שלך בהתחלה. המטרה הראשונית שלך כאשר אתה מתחיל היא לעשות כל מה שאתה יכול כדי להגדיל את מגבלת המוכר שלך. ביצוע נכון פירושו שתוכל להתחיל להגדיל את החנות שלך כמה שיותר מהר.

 

שלב 2: פתח חשבון תשלומים מנוהלים באיביי

לאחר מכן, אנו מחברים את אמצעי התשלום שלנו. אתה יכול לבחור להתחבר לפייפאל או פיוניר.

[הערה: מאז יצירת המדריך הזה במקור בשנת 2021, זה השתנה מעט. איביי כבר לא מאפשרת את פייפאל כאופציה לקבלת תשלומים. במקום זאת, כל העמלות והתשלומים שלך מעובדים דרך תשלומים מנוהלים שהיא שותפות בין איביי ופיוניר]

התחברות לתשלומים מנוהלים באיביי

כאשר אתה נמצא בתוך הדשבורד באיביי לחץ על “התחל”

 

תשלומים מנוהלים

 

תתבקש להירשם לתשלומים מנוהלים, ותצטרך לבצע את השלבים הבאים.

i. חבר חשבון פיוניר

כאן תצטרך להירשם לפיוניר, או לקשר את חשבון הפיוניר שלך. אתה יכול להגדיר חשבון פרטי או עסקי.

 

ii. סנכרן את פרופילי האיביי והפיוניר

איביי תבקש ממך להיכנס לפיוניר כדי שתוכל לקשר את החשבונות שלך. התהליך יסנכרן אוטומטית את שני החשבונות.

 

התחבר

 

כאן תצטרך לקשר את שני הפרופילים יחד.

 

iii. הוסף כרטיס אשראי או כרטיס חיוב עבור חיובים ועלויות המוכר

זה נחוץ במקרה שאין לך מספיק כספים בחשבונך, על מנת שתוכל להסדיר חשבונות עם איביי כדי לכסות דברים כמו עמלות איביי או החזרים ללקוח.

 

iv. שלח את בקשתך

כעת, לאחר שהשלמת את השלבים שלמעלה, תצטרך להגיש את הבקשה כדי שפיוניר תוכל לאמת את בקשתך. איביי תיצור איתך קשר לאחר שתאושר. הערה: תהליך זה עשוי להימשך זמן מה עד שיאושר, לכן בדרך כלל אנו ממליצים להתחיל בתהליך זה מוקדם ככל שניתן, כך שזה יעובד ברקע בזמן שאתה ממשיך בשאר השלבים.

 

 

היתרונות של תשלומים מנוהלים באיביי

אנו אוהבים את אמצעי התשלום הזה מכיוון שהוא נותן לקונים שלנו אפשרויות נוספות לרכוש מהחנות שלנו. תשלומים מנוהלים נותנים לקונים את האפשרות לשלם באמצעות Apple Pay, Google Pay ואפילו מטבע קריפטו! הרשמה לאפשרות זו פירושה שלתת לקונים שלך אופציות תשלום רבות יותר ולייצר מכירות רבות יותר!

התשלומים מתבצעים תוך 2 ימי עסקים, ומבנה העמלות הרבה יותר פשוט מפייפאל. גילינו בחנויות שלנו שהעמלות יורדות לסביבות 12.7% וזה טוב משמעותית מפייפאל!

 

 

שלב 3: מחקר מוצרים באיביי

היכולת לערוך מחקר מוצרים באיביי ולמצוא מוצרים רווחיים באופן עקבי הוא סימן ההיכר של מוכר מצליח באיביי. היכולת למצוא ולהעלות מוצרים חמים רבים זה מה שהופך את הדרופשיפינג באיביי לרווחי!

אנחנו הולכים להראות לך בדיוק איך לעשות זאת באמצעות זיק אנליטיקס

תקופת ניסיון בזיק

מציאת חנויות מתחרות שמתאימות לחקר מוצרים

זכור, כאשר אתה מתחיל דרופשיפינג באיביי, אתה יכול להשתמש במגוון ספקים כדי להשיג את המוצרים שלך. הזכרנו את אלה שאנו אוהבים להשתמש בהם בתחילת מאמר זה. בדוגמה שלנו אנחנו הולכים להראות איך אנחנו עושים מחקר מוצרים באמצעות הרבור פרייט. אמנם דוגמה זו היא ספציפית להרבור פרייט, אך ניתן ליישם את העקרונות שאנו מראים לך כאן על כל ספק אחר.

כדי להתחיל אנחנו פשוט עוברים ללשונית “product research”.

 

מחקר מוצר של איביי

 

לאחר מכן, אנו מגדירים את ההגדרות שלנו לקריטריונים הספציפיים שלנו. זה יהיה תלוי בשוק שבו אתה מוכר, כמו גם במדיניות המשלוח שלך (שתכתיב תוך כמה זמן הקונה מצפה לקבל את הפריט).

 

בדוגמה שלנו ההגדרות הן כאלה:

  • מיקום משלוח: ארצות הברית
  • סוג ליסט: הכל
  • מצב: חדש לגמרי
  • אתר איביי: eBay.com
  • טווח תאריכים: 30 ימים (כדי שנוכל לראות נתונים רחבים)

 

לאחר מכן, אנו מבקרים בחנות הספקים שלנו (במקרה שלנו, הרבור פרייט), ואנו מחפשים שמות מותגים שונים שמסופקים על ידי הספק שלנו בתוך זיק.

טיפ: כשאתה מסתכל באתר הספק שלך, נסה למצוא את “הבסט סלרס” או את “המוכרים החמים”, מכיוון שאנו יודעים שלמוצרים אלה אמור להיות גם ביקוש כשאתה מעלה אותם לאיביי.

 

13.harbour_freight_website

 

בדוגמה שלנו, אנו רואים את מותג הכלים “Pittsburgh” כמוכר חם בהרבור פרייט. לכן אנו מעתיקים את שם המותג ומכניסים אותו לשורת חיפוש המוצר בזיק אנליטיקס, עם המילה “tools” בסוף. הסיבה לכך היא שאנחנו מחפשים ספציפית כלים לדרופשיפינג, כך שהדבר יסנן מתוצאות שלנו מוצרים לא רלוונטיים.

 

 

השלב הבא הוא לגלול לתחתית המסך, וללחוץ על המסנן כדי להסתכל על “dropshippers only”

 

סינון חיפוש כדי למצוא רק דרופשיפרים

 

כעת זיק תראה לך את כל הדרופשיפרים שמשתמשים בספק שלך.

ההיגיון מאחורי שיטה זו הוא שנוכל להשתמש בחיפוש מותג של הספק שלך בתוך זיק אנליטיקס כדי למצוא דרופשיפרים אחרים שמשתמשים באותו ספק. על ידי כך, נוכל לבצע ניתוח של החנויות שלהם כדי למצוא מוצרים מוצלחים אחרים שנוכל להעלות לחנות שלנו.

 

בחירת מתחרים לניתוח

בדרך כלל אנחנו אוהבים להסתכל על מתחרים עם מעט פידבקים, כי זה אומר שאנחנו יכולים להתחרות בהם.

כשאנחנו מסתכלים ברשימה, מצאנו מוכר עם 40 פידבקים ואחר עם 355 פידבקים שמבצעים מכירות, אז אנחנו רוצים לבדוק אותם יותר. כדי לעשות זאת, אנו ממשיכים ולוחצים על כפתור “scan seller” בזיק כדי לגלות את המוצרים השונים שהם העלו לחנות האיביי שלהם.

 

סריקת מוכרים מצליחים כדי למצוא את המוצרים החמים שלהם

 

 

אנו יודעים שלמוכר הזה יש 128 ליסטים פעילים עם 243 פריטים שנמכרו ורווחי מכירות של $13,617 אנו יכולים לראות שלמוכר הזה יש כמה סטטיסטיקות פנטסטיות. לכן אנחנו מסתכלים על המוצרים שלהם ומחפשים את המוצרים שהם העלו שיש להם סטטיסטיקה טובה.

בדרך כלל אנחנו אוהבים לחפש מוצרים שיש להם את הנתונים הסטטיסטיים הבאים

 

  • לא פחות מ-5 מכירות ב-30 הימים האחרונים
  • לא יותר מ-5 מתחרים (מתחילים)
  • לא יותר מ-15 מתחרים (מתקדמים)

 

בהסתכלות על המוצרים של המתחרים, אנו יכולים לראות כמה מוצרים העונים על הקריטריונים האלה. טיפ: כאשר אתה נתקל במתחרים כאלה, נסה להוסיף באופן רנדומלי את המוצרים שאתה בוחר להעלות לחנות שלך (בהנחה שהם עומדים בקריטריונים שלך). הסיבה לכך היא שאם מוכרים אחרים עושים את אותה שיטה כמוך, אתה עלול בסופו של דבר להעלות את אותו מוצר ולהתחרות ביותר מוכרים.

 

מהרשימה שלנו, מצאנו את הצינור הזה שיש לו נתונים מצוינים ועונה על הקריטריונים שלנו.

 

מוצר לדוגמה - צינור

רכישת המוצר מהספק

כעת, לאחר שמצאת מוצר שברצונך להעלות, עליך להשיג את המוצר מהספק שלך. אם אין את הספק שלך בזיק (כמו למשל הרבור פרייט), תחפש את המוצר על ידי לחיצה על כפתור “search by image”.

חיפוש לפי תמונה

 

 

פעולה זו מאפשרת לנו למצוא את המוצר המדויק שאנו רוצים להעלות לאיביי מהספק שלנו הרבור פרייט, במחיר זול בהרבה.

 

דוגמה לאביטראז' של איביי מהרבור פרייט לאיביי

 

איך מחשבים רווח?

היכולת לחשב במדויק את הרווח שלך חשובה ביותר אם אתה רוצה להפוך למוכר מצליח באיביי. אנו משתמשים בנוסחה הבאה לשם כך:

רווח מדרופשיפינג = מחיר מכירה*משנה עמלה-מחיר רכישה-מחיר משלוח-עמלה

 

כאשר הנתונים הם:

 

מחיר מכירה= $54.84 (לפי המחיר של המתחרים)

משנה עמלות = 0.86 (קבוע שבו אנו משתמשים אשר מנכה 14% ממחיר המכירה שלנו כדי לקחת בחשבון את עמלות הערך הסופי של איביי ועמלות עיבוד התשלומים)

מחיר רכישה = $34.99 לפי המחיר בהרבור פרייט

עלות משלוח = $6.99 (יש משלוח חינם כאשר אתה משתמש בוואלמרט פלוס)

עמלת עיבוד = $0.30 (עמלה קבועה עבור כל עסקה)

זה רווח עצום של $4.88 בעת דרופשיפינג באיביי, בהנחה שאתה מוכר את המוצר שלך ב-$54.84

זה אולי לא נראה כמו רווח משמעותי, אבל אם אתה עושה את זה בעקביות עם כמות גדולה של מוצרים, אני בטוח שאתה רואה איך אפשר לבנות עסק מצליח של דרופשיפינג באיביי עם המספרים האלה.

 

שלב 4: רישום המוצר שלך באיביי

לאחר מכן, נפרסם את המוצר באיביי.

לשם כך, אנו נכנסים למרכז המוכרים שלנו ולוחצים על “create listing”

 

יצירת הליסט שלך באיביי

 

כאן, אנו פשוט מעתיקים ומדביקים את הכותרת של המוצר של המתחרים שלנו בחלק “tell us what you are selling”. פעולה זו תאפשר לאיביי לשלוף את הפרטים של המוצר המדויק, כולל האייטם ספסיפיקס ופרטים חשובים אחרים, כך שיהיה לך בסיס לעבוד ממנו כשאתה מעלה את הפריט שלך.

 

כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על “use this product” ותועבר למסך חדש שבו תוכל להעלות את הליסט שלך. הנה הדברים שחשוב למלא.

 

כותרת

 

חשוב מאוד למלא את הכותרת שלך כך שתהיה עשירה במילות מפתח כדי שתופיע בקלות רבה יותר במנוע החיפוש של איביי. חשוב לבנות כותרות באמצעות מילות מפתח שקונים מחפשים הרבה כי זה ייתן לך יותר נראות.

אתה יכול להעתיק חלק ממילות המפתח מהכותרת של המתחרים שלך, אבל להפוך אותה לייחודית משלך על ידי שימוש בכלי בונה הכותרות של זיק כאן.

 

מצב

בחר “חדש לגמרי”

 

תמונות

אנחנו רוצים לוודא שהתמונות שלנו יתנו לנו יתרון על פני המתחרים. בדרך כלל אנחנו אוהבים להשתמש בתמונות מהספק שלנו מכיוון שהם ניסו ובדקו את התמונות האלה והוכיחו שהן עוזרות למכירת המוצר.

טיפ: נסה לגרום לתמונה הראשית שלך לבלוט על ידי קצת עריכה. אתה יכול לעשות דברים כמו להוסיף גבול סביב המוצר, או להוסיף מעט טקסט או משהו דומה. זה יגרום לך לבלוט יותר משאר המוכרים שפשוט עושים שימוש בתמונות הספק.

הערה: לרוב הספקים לא תהיה בעיה שאתה מוכר את המוצרים שלהם מכיוון שאתה מבצע עבורם מכירות, אבל תמיד עדיף לוודא שמותר לך להעתיק את התמונות שלהם לליסט באיביי

 

אייטם ספסיפיקס

סעיף זה חשוב ביותר, מכיוון שאיביי משתמשת בפרטים הספציפיים הללו ומסמנת אותם כנתונים מובנים, כלומר ביצוע נכון יאפשר למוצר שלך להופיע גם במנוע החיפוש של גוגל!

חשוב ביותר למלא את כל הסעיפים של פרטי המוצר, מכיוון שקונים יבדקו את הסעיף הזה כדי להחליט לגבי הרכישה. הפחתת חסמי הרכישה תהיה ההבדל בין ביצוע המכירה או לא.

 

תיאור

את התיאור אתה יכול להעתיק ולהדביק מהמתחרה שלך, אבל לשנות אותו ולהפוך אותו לשלך. טיפ: נסה להשתמש בכמה ממילות המפתח שאתה מוצא באמצעות בונה הכותרות של זיק בתיאור שלך, כך שלאיביי יהיו אפילו יותר נתונים המתייחסים למילות המפתח האלו בליסט שלך.

אנחנו גם אוהבים להשתמש בתמונות בתיאור שלנו, שכן זה נותן לקונה הבנה טובה יותר לגבי המוצר שאנו מוכרים ומפחית את החסמים לרכישה.

 

 

תמחור המוצר שלך

אנו יודעים שהמתחרה שלנו מוכר את המוצר הזה תמורת $54.84. כדי לפרוץ לשוק הזה ולהרוויח קצת אחיזה, נתמחר את המוצר במעט פחות. אנחנו רק מבצעים התאמה קלה למחיר שלהם מכיוון שאנחנו לא רוצים להתחיל במלחמת מחירים, שתביא אותנו לתחתית!

במקרה שלנו, אנו מתאימים את המחיר שלנו ל-$54.55

מחיר מוצר עבור מוצר דרופשיפינג

 

מלא את מדיניות המשלוח שלך

תצטרך למלא את מדיניות המשלוח שלך כדי להתאים אותה לזמן המשלוח של הספק שלך. במקרה שלנו, הרבור פרייט די מדוייקים לגבי זמני המשלוח שלהם, אז הגדרנו את המשלוח שלנו כך שיתאים לזמן האספקה של 5-7 ימים עבור מוצר זה לפי אתר הספק.

 

מלא את מדיניות ההחזרה שלך

זו יותר החלטה אישית, אבל כדי לקבל את החשיפה הטובה ביותר בחיפוש באיביי, אנחנו בדרך כלל מנסים לתת תקופת החזרה ארוכה יותר אם אפשר. הדרך הטובה ביותר להפחית את הסיכון כאן, היא לבדוק מהי מדיניות ההחזרה של הספק שלך ולהתאים לזה.

אם אתה מוכן לקחת סיכון גדול יותר, אתה יכול להגדיר את תקופת ההחזרה שלך כקצת יותר ארוכה מתקופת ההחזרה של הספק שלך, זה אמנם עלול לגרום לכך שלקוחות יחזירו את המוצר לאחר תאריך ההחזרה, אבל נותן לך יתרון תחרותי על פני מוכרים אחרים באיביי ודרופשיפרים שתואמים רק את תקופת ההחזרה של הספק.

 

שלב 5: מילוי הזמנת הדרופשיפינג שלך באיביי

מזל טוב, ההזמנה שלך נמכרה!

כעת אתה נמנה עם קבוצה נבחרת של מוכרים שבאמת הרוויחו כסף באיביי, כל הכבוד!

השלב הבא שלך הוא לשלוח את הפריט לקונה שלך. לשם כך, אתה פשוט לוקח את פרטי הלקוח שלך מקטע “ההזמנה התקבלה”, ומעתיק את פרטי הלקוחות.

כמו כן, תצטרך לשלוח לקונה הודעה, להודות לו על ההזמנה ולהודיע לו שאתה עובד על כך שהפריט ישלח בהקדם האפשרי.

כדי למלא את ההזמנה, תעבד את ההזמנה בדיוק כפי שהיית עושה בכל רכישה אחרת, אבל במקום להכניס את הכתובת שלך – אתה מכניס את כתובת הקונה.

לאחר שעשית את כל זה, הקפד להשתמש בפרטי הקשר שלך, כולל מספר הטלפון והאימייל שלך כדי שעדכונים מהספק יעברו אליך ולא לקונה שלך.

 

ביצוע ההזמנה

 

כל שעליך לעשות הוא לבצע צ’ק אאוט ולשלם עבור הפריט, כך שהספק שולח את המוצר ישירות לקונה.

הערה: לחלק מהספקים יש אפשרות לבקש “blind invoice” או שליחה בתור מתנה כך שלא יישלחו פרטים ללקוח. אם הספק שלך מציע זאת, בקש ממנו תמיד להחיל זאת על ההזמנה שלך.

לאחר ביצוע ההזמנה, שלח לקונה הודעה נוספת כדי ליידע אותו שעיבדת את ההזמנה שלו, ושאתה תעדכן אותו בפרטי המעקב בקרוב.

ברגע שהספק שלך מספק לך את פרטי המעקב, אתה יכול פשוט להוסיף את פרטי המעקב ישירות לאיביי כך שהקונה יתעדכן ויוכל לעקוב אחר ההזמנה שלו בתוך איביי.

מעקב אחר ההזמנה שלך

 

אנחנו גם אוהבים לשלוח הודעה נוספת לקונה וליידע אותו שהפריט נשלח, ולתת לו את פרטי המעקב וכן את פרטי הספק כדי שתהיה לייצר תקשורת נוספת מאיתנו, להודיע לו שאנו עוקבים מקרוב אחרי ההזמנה שלו ודואגים לו.

הערה: הודעות אלה עשויות להישמע מוגזמות, אבל איביי מדרג את חשבון המוכר שלך על סמך גורמים שונים, כאשר אחד מהם הוא מידת ההיענות שלך ללקוחות שלך. אנחנו עושים זאת כדי לשמור על הקונים שלנו, וכדי לתת לאיביי כמה שיותר מידע על כך שאנחנו מוכרים פעילים ואחראיים, כדי שאיבי יוכלו לתגמל אותנו במכירות נוספות.

זכור תמיד, שירות לקוחות הוא המפתח בעת אינטראקציה עם לקוחות באיביי. ביצוע נכון לא רק יתגמל אותך בתוצאות החיפוש של איביי, אלא גם יאפשר לך להגדיל את בסיס הלקוחות שלך.

 

מחשבות אחרונות

הסברנו לך במדריך זה כיצד ממוכר מתחיל אתה מגיע למכירה הראשונה שלך באיביי תודה שנתת לנו ללוות אותך בהקמת ואימות החנות המקוונת שלך.

המודל העסקי הזה הוא מהטובים ביותר מבחינת עלויות הפעלה נמוכות וחסם כניסה נמוך, וכפי שראית מהדוגמה שלנו – ניתן לצמוח בו רבות. עם זאת, נדרשת עבודה רבה כדי להבין כיצד לנווט בנוף המשתנה ללא הרף של איביי – במיוחד לגבי השקפתם על דרופשיפרים. אם אתה מתכנן לקחת את העסק המקוון הזה ברצינות, יעזור לך להקיף את עצמך באנשים בעלי ניסיון בתחום. לכן, כל המשתמשים שלנו מקבלים גישה לקבוצת ה-VIP הפרטית שלנו, שיש בה מנטורים וכלים נוספים שיעזרו לך לאורך הדרך.

החדשות הגדולות הן, שאנו מציעים כעת תקופת ניסיון של 7 ימים!

תקופת ניסיון בזיק

שאלות נפוצות

האם דרופשיפינג הוא מודל עסקי טוב לסטודנטים?

בהחלט. היופי בשיטה זו, ואחת הסיבות העיקריות לכך שהתחלתי לעשות זאת בעצמי היא מכיוון שיש לה מחסום כניסה כל כך נמוך. כל מה שצריך זה חיבור לאינטרנט, מחשב ותקציב נמוך מאוד כדי להתחיל בעסק הזה. נכון שאם היה לך קצת יותר תזרים מזומנים להתחיל איתו, סביר להניח שהיית מצליח מהר יותר – אולם הון עצמי של השקעת זמן ומאמץ, ורכישת מוצרים חכמה יאפשרו לך להצליח.

למעשה, מחקר שנערך לאחרונה על 32 סטודנטים המשתמשים במודל הדרופשיפינג כדי להפוך ליזמי מסחר אלקטרוני הראה ש-71.87% מהם הצליחו להשיג מכירות.

מחקר זה בוחן את השימוש ב-IT ובאינטרנט כדי ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות לסטודנטים על ידי הפיכתם ליזמים, תוך התמקדות בשיטת הדרופשיפינג. במחקר השתתפו 32 תלמידים, עם אחוזי הצלחה של 71.87% במכירת מוצרים. שיעור ההצלחה הגבוה של שיטת הדרופשיפינג במחקר זה יכול לשמש כאסמכתא לסטודנטים להפוך לדרופשיפרים וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות. מידע זה יכול להיות שימושי במאמר שלנו בנושא “דרופשיפינג באיביי” עבור סטודנטים שמחפשים להפוך ליזמים.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK