אופטימיזציית מנוע החיפוש של איביי: מדריך שלב אחר שלב לדירוג באיביי

אם אי פעם תהיתם איך לדרג את הליסטים שלכם באיביי בראש מנוע החיפוש של איביי הגעתם למקום הנכון. מדריך זה ייקח אותך צעד אחר צעד וידריך אותך כיצד לדרג את הליסיטים שלך באיביי.

תהליך זה הוא אחת המיומנויות החיוניות ביותר לשלוט בהן כדי להפוך למוכר מצליח באיביי ולגרום למוצרים שלך לבלוט על פני שאר המתחרים שלך. במילים פשוטות, פעולה זו תאפשר לך לבצע יותר מכירות באיביי.56

 

תוכן עניינים
מהי אופטימיזציית מנוע החיפוש של איביי
איך זה עובד
מדוע אופטימיזציית מנוע החיפוש חשובה באיביי
גורמי הדירוג של קאסיני
איך לשחק באלגוריתם של קאסיני
איך להתדרג גבוה יותר באיביי
שלב 1: פתח את כלי מחקר המוצר
שלב 2: הזן תיאור מוצר
שלב 3: אסוף נתונים סטטיסטיים של ליסטים של מתחרים
שלב 4: סקור את רווחי המכירות, ליסטים מוצלחים ותעריפי מכירה
שלב 5: נתח את התחרות
שלב 6: מצא ספק
כיצד לבצע אופטימיזציה של כותרות האיביי שלך
שלב 1: פתח את הכלי לבניית כותרות
שלב 2: חפש כותרות של מתחרים
שלב 3: קבע את האייטם ספסיפיק ותיאורי הפריט שלך
שלב 4: כותרת
טיפים לאופטימיזציית מנוע החיפוש באיביי
טיפ 1: שמור על פעולה יומיומית
טיפ 2: שפר את הליסטים שלך
טיפ 3: השתמש בליסטים מקודמים
טיפ 4: רענן את החנות
שאלות נפוצות
ההבדל בין SEO ספציפי למוכר לבין SEO במוצר
מה המטרה של אופטימיזציה למנועי חיפוש
מה עדיף, רישומים מקודמים או אופטימיזציית מנוע החיפוש של איביי

 

מה זה אופטימיזציה למנוע החיפוש של איביי?

SEO באיביי (או אופטימיזציה למנוע החיפוש של איביי) הוא תהליך של דירוג הליסטים שלך בראש תוצאות החיפוש של איביי. פעולה זו מאפשרת למוכר באיביי להביא הרבה תנועה לליסט שלו.

עכשיו, אנחנו יודעים מה אתם חושבים, SEO נשמע כמו אמנות מיסטית אפלה שייקח המון זמן להתמקצע בה כדי להשפיע על דירוג החיפוש. למרות שהתהליך מורכב למדי, אנחנו מביאים לכם אותו כאן צעד אחר צעד כדי לאפשר לכל מוכר לשלוט במיומנות זו תוך שבועות ספורים.

SEO הוא התרגול המפורט של אופטימיזציה של כל חלק בליסט שלך באיביי כדי לוודא שמנועי החיפוש מדרגים אותו גבוה ככל האפשר.

 

איך זה עובד?

מנוע החיפוש של איביי (כמו גוגל) תלוי מאוד בגורמים אלגוריתמיים שקובעים היכן ידורג מוצר בדירוג החיפוש.

בשני המקרים, כאשר משתמש מחפש משהו, הוא יציג גרסאות מרובות של אותו מוצר שמנוע החיפוש מאמין שעונה על שאילתת המשתמש. כאשר תבצעו חיפוש במנוע החיפוש של איביי, תוצג בפניכם האפשרות של מספר ליסטים, לרוב ממוכרים שונים. לאחר מכן הצרכן יכול לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלו.

 

מדוע SEO חשוב לחנות האיביי שלי?

הדבר העיקרי שהופך את ה-SEO באיביי לחיוני עבור מוכר באיביי הוא משום שזוהי אסטרטגיית שיווק חסכונית . אם יש לך תקציב מצומצם, הרשמה לתנועה בתשלום באיביי, כגון ליסטים מקודמים או (כרגע בגרסת בטא) אסטרטגיות PPC של איביי אינן באות בחשבון.

לכן, SEO הוא דרך מצוינת להביא תנועה איכותית לחנות האיביי שלך מבלי לשלם על כך ישירות.

 

מה מחפש האלגוריתם של איביי (קאסיני) בעת דירוג ליסטים?

אלגוריתם החיפוש של איביי (הידוע גם בשם Cassini) אחראי לאופן הדירוג של רישומים בפלטפורמה. הוא בוחן גורמים שונים בליסט, ומרכז את כל הנתונים כדי לתת דירוג סופי לליסט. מילות מפתח משחקות תפקיד גדול מאוד באיביי בקטגוריית הליסט שלך, ובבחירה להציג אותו עבור שאילתה מסוימת.

זה אמנם חשוב ביותר, אבל זה לא הכל. האלגוריתם קאסיני חכם מספיק כדי להסתכל על הליסט ולקבוע עד כמה הליסט שלך באיביי שימושי.

קאסיני מחפש את הגורמים הבאים כאשר הוא מדרג רשימות מוצרים:

✔ כותרת המוצר

✔ מעורבות מוכר בפלטפורמה

✔ אייטם ספסיפיקס

✔ קטגוריות

✔ תיאור פריט

✔ משוב לקוחות

✔ מדיניות משלוח (האם אתם מציעים משלוח חינם)

✔ תמונות (ושיעור קליקים)

 

איך לשחק באלגוריתם של איביי

האלגוריתם של איביי

אז עכשיו, כשאנחנו יודעים מה איביי מחפשת כדי לדרג את המוצרים שלך מעל המתחרים, בוא נעבור כעת על העדכונים החדשים ביותר של האלגוריתם של איביי וכיצד תוכל למכור אפילו יותר אם תעשה את כל הדברים החשובים לאיביי (או במקרה זה, לאלגוריתם קאסיני)

 

איך אפשר לשחק באלגוריתם קאסיני של איביי?

כפי שהוזכר לעיל, מנוע החיפוש של איביי מנוהל על ידי אלגוריתם קאסיני.

הדבר החשוב שיש לקחת בחשבון כאן הוא שבגלל שהוא מנוהל על ידי אלגוריתם, ניתן לשחק בו ולנצח אותו! אין אלמנט אנושי שמחליט היכן הליסט שלך מדורג, כך שאם תעשה את הדברים הנכונים, אתה תתוגמל על ידי האלגוריתם.

אז כשזה מגיע לאלגוריתם של איביי – המשמעות היא שככל שתהיה יותר זמן באיביי ותעבוד על החנות שלך, איביי תתגמל אותך יותר על ידי שליחת תנועה רבה יותר לחנות שלך. אנחנו תמיד אומרים “לעולם אל תתן לחשבון האיביי שלך לנוח” אבל זה גם משנה מה אתה עושה שם.

להישאר פעיל באיביי

אז בדיוק כמו פייסבוק, טיקטוק ופלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, ככל שאתה פעיל יותר כך אתה מקבל יותר צפיות, לייקים ועוקבים. ההבדל הוא שבאיביי מקבלים יותר לקוחות איביי!

בעיקרו של דבר, ככל שיותר שתראה יותר זמן ופעילות באיביי כך יותר הגיוני עבור איביי לתגמל אותך כמוכר. זו הדרך של איביי להפריד בין “מוכרים במשרה חלקית” לבין המוכרים הרציניים שמתייחסים לזה כאל עסק.

 

איך אני מייעל את הליסט שלי?

למרבה הצער, בעוד שרק העלאת ליסט של המוצר שלך באיביי עשוי להביא לך כמה מכירות – האמת היא שאתה צריך להיות רציני לגבי האופן שבו אתה מעלה את המוצרים שלך כדי להבטיח שהליסטים שלך יהיו חשופים לרוב האנשים.

להלן רשימה של גורמים ספציפיים למוצר/ליסט שקאסיני מחפש בעת סיווג ודירוג רישומים:

  • כותרות הליסטים באיביי
  • אייטם ספסיפיקס
  • קטגוריות באיביי
  • רשימות קטלוג של איביי

 

מנוע החיפוש קאסיני של איביי בוחן גם מגוון רחב של דברים ספציפיים למוכר. הדברים האלה תלויים במידת מעורבותו של המוכר בפלטפורמה ובמידת הערך שהוא מביא לקונים שלו.

קאסיני מעדיף מוכרים ש:

  • מספקים ערך לקונים שלהם
  • קונים יכולים לסמוך עליהם
  • הופכים את חווית הקנייה לקלה ומהירה יותר עבור הקונה
  • יש להם רקורד של לקוחות מרוצים.

 

כיצד לייעל את הליסט שלך באיביי עם זיק אנליטיקס

אסטרטגיית SEO חזקה באיביי תלויה מאוד במחקר נכון של מילות מפתח. החדשות הטובות הן שזיק אנליטיקס מקל מאוד לבצע אופטימיזציה של הליסטים שלך באמצעות הכלי לבניית כותרות וכלי מחקר המוצר.

כדי להתחיל, נשתמש בכלי ניתוח המוצר כדי לבחון את תחרות ה-SEO שלך, ולגלות היכן נמצאות הזדמנויות המכירה.

 

שלב 1: עבור אל כלי מחקר המוצר

שלב 1

 

הצעד הראשון כולל פתיחת כלי ניתוח המוצר בתוך זיק אנליטיקס כאן . הכלי הזה מלא בתכונות מדהימות שיהפכו את האופטימיזציה של הליסטים שלך באיביי לפשוטה!

 

שלב 2: הזן את תיאור המוצר שלך ולחץ על חיפוש

שלב 2

 

השלב הבא הוא להזין כמה שיותר פרטים של המוצר שאתה רוצה למכור. עבור דוגמה זו, אנו הולכים להשתמש בחצובה מאלומיניום. אנו פשוט מכניסים את מילת המפתח “חצובה מאלומיניום” בשורת החיפוש ולוחצים על חפש.

כדאי גם לשים לב שכשאתם מבצעים את מחקר מילות המפתח שלכם באיביי, כדאי להכניס במנוע החיפוש של זיק מילים שאתם יודעים שהן רלוונטיות לאותו מוצר או נישה, אבל אין צורך להסתבך יותר מדי.

לאחר מכן, החלט באיזה שוק או מדינה אתה מתכוון למכור את המוצרים שלך ולפרסם את הליסטים שלך באיביי. במקרה זה, אנו מסמנים את ארצות הברית כמיקום שלנו.

 

שלב 3: איסוף נתונים סטטיסטיים שנדרשים עבור הליסט שלך

שלב 3

 

השלב הבא שאנחנו הולכים לעשות הוא לבחור את כל המוצרים על סמך התוצאות המתאימות ביותר המוצגות, כדי לקבל את המידע הדרוש על המוצר שבחרת.

למרות שזה עשוי להיראות חשוב לבדוק את כל המוצרים בתוצאות החיפוש, הכלי יאסוף את המידע הזה בגרפיקה מאורגנת אחת לשימוש קל יותר.

אנחנו רוצים לנתח את כל המוצרים בעמוד הראשון של מנוע החיפוש של איביי, כי אנחנו רוצים שהמוצרים שלנו יהיו גם בראש תוצאות החיפוש של איביי כדי למשוך לקוחות על סמך שאילתות חיפוש אמיתיות. כשזה מגיע ל-SEO באיביי, אתה לא צריך להמציא את הגלגל מחדש. פשוט עשה מה שהמתחרים שלך עושים, אבל עשה זאת טוב יותר!

 

שלב 4: בדוק את רווחי המכירות, הליסטים, הרישומים המוצלחים, שיעור המכירה ומחיר המוצר הממוצע

שלב 4

 

ניתוח הנתונים הסטטיסטיים של מוצרים אלה חשוב ביותר על מנת לקבוע את יעילות הנישה כהזדמנות מכירה.

בדוגמה שלנו, נישת חצובה מאלומיניום מניבה מכירות של $47,000 ב-30 הימים האחרונים. 69% מ-100 הליסטים הללו מכרו בהצלחה לפחות מוצר אחד, וזה נהדר.

בינתיים, שיעור המכירה המוצלח הוא 2274%, מה שאומר שבכל ליסט פעיל בעמוד הראשון, ישנם כ -20 קונים פוטנציאליים.

אז, במקרה של חצובות אלומיניום, הסטטיסטיקה מצוינת. המגמה נראית חיובית והשוק מגוון למדי.

יש כאן גם שניים עד שלושה מוכרים שהם די דומיננטיים בנפח החיפוש אבל באופן כללי, הרבה אנשים עושים מכירות.

אז זה בטוח לומר שזו נישה נהדרת ושזה מוצר מצוין למכירה.

ובדיוק ככה, אנחנו כבר יכולים להיות בטוחים שהמוצר שאנחנו עומדים למכור יתפקד בצורה יעילה גם בהתבסס על הסטטיסטיקה.

 

שלב 5: ודא שאתה יכול להתחרות

שלב 5

 

לאחר שתסתכל על סטטיסטיקת הביצועים של המוצר, אתה גם הולך לבדוק אם יש לך מתחרים או לא. לעתים קרובות, במיוחד עבור מוצרים בעלי ביצועים גבוהים, יש לך מספר מוכרים שהם מתחרים חזקים.

אז השלב הבא הוא בעצם לוודא שאתה יכול להתחרות איתם על ידי התבוננות ברשימת הפריטים מתחת לסטטיסטיקה. בדוק את המחיר, המשוב מהלקוחות והתמונות שלהם כדי לקבל מושג באיזה סוג מוכרים אתה מתחרה.

השלב הזה חשוב, כי צריך לדעת שאם זה מגיע לזה שאתה צריך להתחרות במחיר – אתה צריך לדעת אם יש לך מספיק מרווח תמרון לעשות זאת ועדיין להרוויח!

אתה יכול גם לסנן לפי ציון משוב כדי לראות את המתחרים המובילים שלך, כך שתוכל להסתכל ולהעתיק או לשפר את אסטרטגיית ה-SEO של איביי שהם מפעילים.

החלק החשוב ביותר בניתוח המתחרים שלך בשוק הוא לבדוק אם המוצרים שלהם מתאימים לשלך או לא.

בדוגמה זו, מכיוון שאנו מסתכלים על חצובות אלומיניום למצלמות, עלינו להימנע מליסטים שלא רלוונטיים לנו מכיוון שהם יכולים להופיע לנו בתוצאות החיפוש.

כעת נניח שאנחנו מסוגלים להשיג את חצובות האלומיניום שלנו תמורת כ-$9 באמצעות ספק מועדף. מכאן אנחנו מסננים את התוצאות על סמך מחיר ומשוב כדי לראות מי הם המתחרים הישירים שלנו.

לחץ על המתחרים שיש להם את מילות המפתח הטובות ביותר שמתאימות למוצר שלך ולרווח האידיאלי שלך לכל מוצר שאתה רוצה למכור.

 

שלב 6: ספק את המוצר שלך

השלב הבא כאן הוא לבדוק את הפריט שבחרת ולהשוות אותו עם הפריט מהספק שלך כדי לראות אם יש לו את אותו מפרט, אותן תכונות, אותה מדיניות משלוח וכל המידע הרלוונטי כמו למתחרים שלך.

איפה אפשר להתחרות בהם?

איפה אפשר לנצח אותם?

כעת אנו מתמקדים ביצירה ובשיפור תיאור הפריט שלנו כדי להתחרות בהם טוב יותר.

בדוגמה בווידאו שלנו, אנו מראים לך שלמרות שאנחנו משתמשים בליסטים של מתחרים כדי לקבל מושג על המחיר ויכולת המכירה של מוצר, איננו בהכרח מוכרים בדיוק את אותו מוצר כמוהם. אנחנו רוצים משהו דומה, אבל עם נקודת מכירה ייחודית כדי שנוכל להבדיל את עצמנו מהמתחרים שלנו. אנחנו רק צריכים לוודא שפרטי המפתח ותיאור הפריט תואמים או טובים יותר בכדי שנספק מוצר יותר טוב מהמתחרים.

מלבד מחיר המוצר ודירוגי המשוב שיש למתחרים, כדאי שתסתכל גם על מדיניות המשלוח ומדיניות ההחזרה שלהם.

אם למתחרה יש דמי משלוח של 2 דולר, אתה יכול להציע משלוח חינם.

אם למתחרה יש מדיניות החזרה רגילה של 30 יום, תוכל גם להציע מדיניות החזרה של 60 יום כדי שיהיה לך יתרון על פני המתחרה הזה.

 

איך לבנות כותרת שתביא את הליסט שלך לראש תוצאות החיפוש

לאחר שעשינו את מחקר מילות המפתח שלנו, אנחנו הולכים לדבר על איך לגרום לכותרות האיביי שלך להיות אופטימליות למנועי חיפוש באמצעות הכלים של זיק איביי SEO (הידוע גם בתור בונה הכותרות של זיק)

במילים פשוטות, לבנות את הכותרת שלך להיות בראש תוצאות החיפוש באיביי אומרת להבטיח את הדברים הבאים:

  • תלמד מהמתחרים שלך והשתמש במה שהוכח כעובד למכירות.
  • תבין את ההבדל בין מילות מפתח מחופשות לבין מילות מפתח מתוארות
  • רלוונטיות הכותרת – התחל עם מילת המפתח החזקה ביותר, המכונה גם מילת המפתח הממוקדת.
  • דע את המחיר והמדיניות של המתחרים שלך.
  • אל תבזבז זמן!

מדריך שלב אחר שלב כיצד להשתמש בכלי בונה הכותרות שלנו כדי לייעל את הליסטים שלך

בונה כותרות

 

בשלבים שלמעלה, הראנו לך כיצד להשתמש בכלי מחקר המוצר כדי לנתח את המתחרים שלך ולמצוא הזדמנויות מכירה. ברגע שמצאנו את ההזדמנויות הללו, הצעד הבא שלנו הוא לנסות למקסם את הסיכויים שלנו לדרג את הליסטים האלה גבוה על ידי מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה של הליסטים שלנו באמצעות הכלי לבניית כותרות של זיק.

 

צפו: סרטון זה יציג לכם כיצד תוכלו למצוא בקלות את מילות המפתח הטובות ביותר עבור כותרת האיביי שלכם

 

שלב 1: פתח את הכלי לבניית כותרות

פתח את בונה הכותרות של זיק והדבק את מילת המפתח שלך ואז לחץ על חיפוש. זה ייתן לך את הנתונים הסטטיסטיים של מילות המפתח, תוך התמקדות בגורמים שונים. וודא שאתה מזין את המיקום הנכון, את טווח תאריכי המכירה, ובחר באיביי כפלטפורמת המסחר האלקטרוני.

אנחנו צריכים למצוא מתחרים שאנחנו באמת יכולים לנצח.

 

שלב 2: חפש את הכותרת של המתחרה שלך

לאחר העתקה והדבקה של כותרת הליסט של המתחרה שלך, תוצאות החיפוש יציגו לך מילות מפתח כלליות ומילות מפתח “ארוכות זנב”.

מילות מפתח ארוכות זנב הן בעצם מילות המפתח של איביי שנראות לעתים קרובות בחיפושים אמיתיים של משתמשים. אף אחד לא פשוט מחפש טלפון או חצובה כי אנשים נוטים להיות יותר ספציפיים בחיפושים שלהם באתר.

היפטר ממילות המפתח המיותרות והשאר את מילות המפתח בעלות המדדים האידיאליים ביותר.

כאשר אתה מסתכל על הנתונים הסטטיסטיים הללו, תרצה לבחור ביטויי מפתח בעלי שיעורי מכירה גבוהים אך בעלי ציוני תחרות נמוכים כך שיהיה לך את הסיכוי הטוב ביותר להביא תנועת קונים לחנות שלך.

 

שלב 3: קבע את הפרטים והתיאור של המוצר שלך

תיאור הפריט חשוב לא פחות מכותרת המוצר של הליסט שלך. בדיוק כמו שהזכרנו קודם, ה-SEO של איביי לא מסתמך רק על מילות מפתח אלא גם בוחן את הרלוונטיות של תוכן המוצר.

לכן עליך לוודא שאתה בונה גם את תיאור המוצר שלך על ידי:

  • תיאור כל פרט על המוצר בסעיף האייטם ספסיפיקס
  • כלול את הכותרת הראשית שלך יחד עם כמה מילות מפתח נרדפות בתיאור שלך, מה שיצור יותר רלוונטיות לליסט שלך.
  • ודא שהתיאור שלך מכיל רכיבי HTML נמוכים כדי להאיץ את זמן טעינת הדף.
  • אל תציף את איביי בזבל

 

שלב 4: העתק את הכותרת המוכנה שלך אל מסמך וורד

העתק והדבק את כותרות מוצרי האיביי שבנית במסמך וורד או אקסל כדי תוכל להוסיף להם מילים רלוונטיות.

לאחר מכן, ודא שיש לך חלקים חשובים בתיאור שלך כמו למשל התכונות של המוצר, מפרט טכני, ומה המוצר כולל.

אתה יכול להכניס כאן את כל הדברים שלא יכולת לכלול בכותרת הראשית של המוצר. במקרה זה, מכיוון שאנו מדברים על חצובות אלומיניום, אתה יכול גם לציין שהמוצר מתאים למגוון רחב של מכשירים שונים מלבד מצלמת הDSLR המסורתית.

מכיוון שאנשים רבים משתמשים בסמארטפונים שלהם כמצלמה היומיומית שלהם, אתה יכול לכלול את זה שהחצובה גם תואמת לדגמים שונים של סמארטפונים.

חשוב שלפני שאתה מגיע לבניית כותרת הליסט שלך באיביי או אפילו למחקר מילות מפתח כדי להביא בחשבון אופטימיזציה למנועי חיפוש באיביי, אתה צריך גם לעשות בדיקת רקע על הנישה שלך כדי שתדע מה עובד!

 

טיפים נוספים לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של איביי

עכשיו כשאנחנו יודעים מה מחפש ה-SEO של איביי: הנה כמה טיפים ל-SEO של איביי שתוכל להשתמש בהם כדי שהפריטים שלך ידורגו גבוה יותר מהמתחרים שלך.

 

טיפ 1: תעבוד על החנות שלך באיביי באופן יומיומי

המשמעות היא שעליך לפרסם ליסטים בחשבון לפחות על בסיס יומי, לא לפרסם 7 ליסטים במכה אחת ואז לעזוב את החשבון למשך שבוע.

 

טיפ 2: שפר את הפריטים שלך

בצע שינויים ושיפורים בליסטים שלך. אם משהו לא נמכר, נסה לשנות את המחיר, הכותרת, או אפילו את התמונות – איביי מעדיפים כשאתה מכניס תיקונים ושיפורים למוצרים שלך כי זה מגביר את הפעילות שלך. זה כולל גם שינוי של האייטם ספסיפיקס והתיאורים שלך כדי שיהיו קצת יותר מפורטים.

 

טיפ 3: השתמש בקידום ליסטים

אלו בעצם פרסומות בתשלום באתר איביי. אם תבחר להשתמש בקידום ליסטים עבור המוצרים שלך, כדאי לך לשמור אותם בקידום למשך לפחות חודש.

 

טיפ 4: רענן את החנות שלך

אנו מנסים להרחיק את הצוות של איביי מהחנויות שלנו ככל האפשר, מכיוון שאם הם יסתכלו מקרוב זה עלול להרים כמה דגלים אדומים, במיוחד אם אתה דרופשיפר.

עם זאת, אם היו לך כמה חודשים איטיים ואתה לא מצליח לחזור למסלול, הטיפ האחרון שאתה יכול לנסות הוא להתקשר לאיביי ולשאול אותם מדוע המכירות שלך איטיות.

ותשאל אם הם יכולים לרענן את החנות שלך. זה יאפשר לליסטים שלך להיות במיקום הגבוה ביותר האפשרי בתוצאות החיפוש למשך פרק זמן מסוים.

לכן, אם חווית מכירות איטיות במשך כמה חודשים ברציפות, שימוש בטיפים האלה כל הזמן יעזור לך להשיג יותר מכירות ולהתחיל למכור שוב!

 

מחשבות אחרונות

ה-SEO של איביי עוסק גם בעקביות לא רק בהעלאת מוצרים חדשים, אלא גם בפעילות הכוללת שלך.

משמעות הדבר היא שעליך להיות עסוק ופעיל בחנות האיביי שלך על ידי פרסום ותגובות למשוב שניתן לך על ידי לקוחות כך שתוכל למקסם באופן מלא את ה-SEO הספציפי שלך כדי להתבלט על פני מוכרי איביי אחרים.

שימוש בכלי מילות המפתח של זיק אנליטיקס ל-SEO של איביי לא רק יעזור לך לדחוף את המוצרים שלך גבוה יותר במנועי החיפוש, אלא הוא גם יעזור לך למזער את ההפסדים שלך מכיוון שהוא מספק נתונים סטטיסטיים חשובים ביותר על המוצרים שלך ונותן לך מידע חשוב על אילו מוצרים להמשיך ולשפר ואיזה לשחרר!

 

שאלות נפוצות

מה ההבדל בין SEO ספציפי לחנות ל-SEO של מוצר?

SEO ספציפי לחנות הוא אופטימיזציה של חשבון איביי על סמך הפעילות של הבעלים של אותו חשבון. זה נקבע על פי התדירות שבה אותו מוכר מפרסם ליסטים, עונה על שאלות ומגיב למשוב באופן כללי.

מצד שני, SEO של מוצר הוא אופטימיזציה של מוצר ספציפי אחד. זה שונה מ-SEO ספציפי לחנות מכיוון שהגורמים שקובעים את ה-SEO של מוצר תלויים יותר בתוכן וברלוונטיות של מילות המפתח.

 

מדוע מלכתחילה יש לנו SEO?

בעיקר בגלל שרובוטים קיימים. מה שאנו מתכוונים בכך הוא שללא SEO ששומר על תוצאות החיפוש הוגנות, בינה מלאכותית יכולה ליצור בקלות תוכן ואתרי אינטרנט שנמצאים בראש כל מנוע חיפוש בעולם.

SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) היא בעצם המערכת ששומרת על הבלמים והאיזונים בתוך תוצאות החיפוש.

אם היית מסיר את ה-SEO באיביי או כל SEO באופן כללי ממנועי חיפוש אחרים, ייתכן שאנשים יקבלו מידע שגוי שעלול להזיק להם או להטעות אותם. זה חשוב במיוחד במגפה שבה לאינטרנט יש את מקורות המידע הנגישים ביותר.

 

מה עדיף, קידום ליסטים או אופטימיזציה למנועי חיפוש באיביי?

שניהם מעולים ביצירת תנועה לחנות האיביי שלך כדי שתוכל להגדיל את מכירות המוצרים שלך, אבל אף אחד מהם לא “טוב יותר” מבחינה טכנית כי לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם.

קידום הליסטים שלך מבטיח לך מיקום גבוה בליסטים של איביי ואתה משלם עבור המודעה רק לאחר ביצוע מכירה.

החיסרון הוא שלמעשה אתה צריך להביא בחשבון את העלות כאשר אתה קובע מחיר לליסטים של המוצרים שלך כדי לשלם עבור השירות. זה לא נורא כל כך אם אתה משתמש במינימום האפשרי לקידום ליסטים.

מצד שני, SEO באיביי הוא מעולה כי אתה לא צריך להוציא כסף. זה רק השקעה של הזמן שלך כדי להשיג לליסט דירוג גבוה יותר. אתה רק צריך לעשות מחקר ולשפר את המוצרים שלך כך שניתן יהיה להעלות אותם למקום הראשון.

אבל, החיסרון של ה-SEO של איביי הוא שלא מובטח לך באופן אוטומטי את המקום הגבוה ביותר בעמוד הראשון.

אנו מציעים שאם יש לך את התקציב עבור אלה ואם יש לך זמן לייעל ולשפר את הליסטים שלך באיביי, תוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר על ידי שילוב שתי האסטרטגיות כך שתוכל למקסם את פוטנציאל הרווחים שלך במלואו בחנות שלך!

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK